Most érdemes felhívni a legtávolabbi országokban élő rokonokat, mert a Viber egy hétre ingyenessé tette a nemzetközi telefonhívásait. A ViberOut nevű szolgáltatással lehet száz ország vezetékes- és mobilszámait felhívni, és csak annyi korlátozást vezettek be, hogy a hívások legfeljebb 10 perc hosszúak lehetnek.
Nem akarunk nemzetközi babatelefon szolgáltatást indítani – mondta Atanas Raykov, a Viber közép-kelet-európai vezérigazgatója és egyben a telekommunikációs partneri együttműködésekért felelős globális vezetője.
Az akciós időszak június 20-án délben kezdődik, és 27-én 11:59-kor ér véget. A kedvezményt azok vehetik igénybe, akik magyar telefonszámmal regisztráltak, és nem kell a itthon tartózkodni, más országból is működik.
Amikor a Viber öt évvel ezelőtt elindult, még csak 19 millió felhasználója volt, mostanra viszont 754 millióra nőtt a júzerek száma. Közép-Európa tizenhárom országában 33 millióan, ebből Magyarországon 2,7 millióan csatlakoznak a Viberhez.
A magyarok havonta átlagosan 14 millió hívást bonyolítanak le, 40 millió matricát küldenek, és 890 millió üzenet váltanak a Viberen.
A hétfői sajtótájékoztatón megtudtuk, hogy a promóció egyik fő oka az, hogy láttassák magukat. Hazánkban nagyon sok új felhasználó aktiválta a fiókját mostanában, és a mienk a negyedik ország, ahol a Viber valamilyen helyi aktivitást kezdeményez. Most nemcsak a felhasználókat akarják ezzel elérni, hanem a médiában és a helyi márkák közt is partnereket keresnek.
A Viber célja az, hogy a felhasználók számára ingyenes maradjon. Bevétele részben a ViberOut telefonhívásokból (ami az akciós időszakon kívül már nem ingyenes), részben pedig a különleges matricák eladásából származik. Atanas Raykov elmondta, hogy a KFC és a Coca Cola is a partnerük, de a helyi kis- és középvállalkozásokkal is szeretnének együtt dolgozni. A régióban is vannak partnereik több százezer követővel, és néhány vállalkozást többen követnek a Viberen, mint a Facebookon.
forrás: Index
Jó volt olvasni ezt a cikket